Zakaj je dobro, da ne sedimo vedno z istim sošolcem?
Kot učenci se naučite sodelovati z različnimi osebnostmi in vrstniki, kar razvija vašo socialno inteligenco in sposobnost dela v skupini. Sčasoma pridobite tudi samozavest za komunikacijo z vrstniki, s katerimi sicer ne bi imeli stika.
Velikokrat je razlog klepetanje med poukom, s čimer se moti proces šolske ure
Če sta dva učenca prijatelja, lahko klepetanje in igranje ovira pouk. Z mešanjem sedežnega reda učitelji zmanjšujejo moteče vplive.
Medsebojna pomoč
Učitelji lahko postavijo bolj motivirane učence poleg tistih, ki potrebujejo dodatno spodbudo, da bi vzpostavili bolj uravnotežen učni proces. Prav tako lahko učenci s posebnimi potrebami dobijo podporo od sošolcev ali pa sedejo blizu učitelja za boljšo osredotočenost.
Dinamičnost v razredu
Učenci se bolj osredotočajo na učenje, če spremembe v sedežnem redu preprečijo enoličnost in pomagajo ustvariti bolj dinamično okolje. Hkrati z različnim sedežnim redom razred kot celota postane bolj povezana skupina, ker vsi učenci med seboj vzpostavijo stike in sodelujejo.
Kaj o tem, da se priporoča klepetavega učenca posesti z učencem, ki ga sam ne bi nikoli izbral, meni raziskovalka iz Nizozemske?